Det finnes ingen problemer -bare løsninger

Support av din nye løsning.

Ett hvert system vil i sin levetid trenge støtte og endringer. I Felagi tilbyr vi rimelige supportavtaler med våre kunder på systemer vi har utviklet. Ved å bruke oss blir du sikret rask og nøyaktig hjelp når det trengs. Avhengig av ditt system og behovene dine, leverer vi ulike nivåer av en serviceavtale (SLA).

Avhengig av din servicenivå avtale (SLA) hos oss, vil vi sørge for at vi er der for deg når du måtte du trenge oss. Bare ved å ha langsiktige og fornøyde kunder kan vi overleve i denne virksomheten.

Når nøkkelpersonell som utvikler eller støtter løsningen din forlater oss (dessverre skjer det fra tid til annen), bruker vi alltid denne medarbeiderens siste tid med oss for å sikre kunnskapsoverføring om systemet ditt til andre ansatte. Avhengig av systemets kompleksitet vil vi alltid ha minst to eller flere ressurser til enhver tid som kjenner systemet ditt.

Som ekstra service leverer vi systemovervåking av løsningen din. Dette inkluderer ytelse, unntak og systemlogg, database trimming og andre nødvendige operasjoner som trengs for å sikre at løsningen din utfører sitt maksimale til enhver tid.

Endringer i systemet ditt er alltid best gjort av de som laget det. En forespørsel om endring kan være ukomplisert, men det kan også få alvorlig innvirkning på systemet ditt og være svært kostbart hvis det utføres av utviklere som ikke har full oversikt over programvaren. I Felagi er vi stolte over å gjøre endringsforespørsler på vegne av våre kunder på systemer som er gjort av oss så kostnadseffektivt som mulig. Endringer av systemer laget av andre er en annen historie, som vi må evaluere i hvert enkelt tilfelle.